2018年4月22日 星期日

懷舊馬仔(薩琪瑪)

馬仔係我兒時經常會食到嘅小食之一,仲記得當時會有小販推住木頭車,停響屋企樓下,車裡面疊滿一層層馬仔,諗起那些年,並吾多小食選舉,所以馬仔真係陪住我地長大。

不過隨著時代轉變,依家已經好難食到,就算有(奇華),都已經吾係兒時嘅味道了,真係好懷念呀!講真,其實我已經吾係好記得係咩味道啦!只記得好味。

早幾日睇電視,見到介紹手造馬仔,又被勾起我嘅回憶,見介紹好似都吾難,最難咪只係撈糖漿,哈哈。所以我就定起心盰,一定要趁今日放假試吓。

其實做馬仔,材料好簡單,糖度可以自己增減,切粒切條都冇問題。今日我用左麵包機幫手搓麵糰(8分鐘麵糰模式),真係好方便。不過因為第一次,所以做得未夠滿意,吾滿意嘅係壓得吾夠實,所以切得吾夠整齊。另外,糖漿份量爭少少,麵條切得大左少少。哈哈。

*以下食譜份量,我已調整啱啦!

我切左兩種大細,呢個係一般size。



呢個你迷你版,比一般細一半。



材料:(8" 方模)
高筋粉     200g
雞蛋      140g
泡打粉     4g
已烘白芝麻   隨意
已烘腰果    隨意

手粉:
低筋粉     適量

糖漿:
砂糖      120g
麥芽糖/蜂蜜  120g
熱水      100g
*如喜歡黑糖,可改用砂糖80g、黑糖80g、麥芽糖80g

做法:
  1. 高筋粉,泡打粉加雞蛋搓勻至光滑麵糰,用保鮮紙包好,靜止20分鐘。
  2. 將麵糰碌平(2mm厚),然後切開(1cm闊),再切成幼條(2mm幼條),麵條撲滿低筋粉(避免麵條癡埋)。
  3. 燒熱油鑊,分批將麵條炸至硬身及金黃,撈起瀝乾油份,備用。
  4. 麥芽糖,砂糖及熱水放入鑊/鍋中(煲太深及窄,會比較難撈),中火煮至起泡沬(全程不可攪拌)。
  5. 將糖漿拌勻,然後轉細火,繼續煮至可拉絲(可用溫度計測試120度)。*如太稀,馬仔會淋。太杰,就會好難撈勻。*
  6. 熄火後,先加入芝麻,然後再倒入麵條,趁熱快手撈勻(凍了會撈吾勻)。
  7. 倒入已鋪牛油紙焗盤/容器內,用陰力壓實(要夠實,否則成品鬆散)。
  8. 最後,在馬仔面放上腰果(壓實),待放涼後,用利刀將馬仔切件即可。
腰果洗淨及抹乾,放入(不預熱)150度焗爐,焗15-18分鐘,放涼備用。

高筋粉,泡打粉及雞蛋搓至光滑麵糰(約5-10分鐘)。

完成麵糰後,靜止20分鐘。

麵糰表面撲上低筋粉,然後碌平。

碌至2mm厚

切幼絲/粒,然後撲滿低筋粉(避免癡埋)


燒熱油

小心放入麵條(吾好似我被油彈襯,工傷呀!嗚嗚嗚!)

中火炸至浮起(忌細火,會索油),用筷子攪拌下。

瀝乾油份(可用廚紙幫手)

炸起麵條表面乾爽,吾會油淋淋。

麥芽糖

麥芽糖加砂糖

再加熱水,不要攪拌。

中火煮至泡沫後,可以拌勻。

轉細火繼續煮至120度

熄火,先加入芝麻,然後再倒入麵條,趁熱快手撈勻。

倒入已鋪牛油紙焗盤/容器,然後陰力壓實(吾夠實切開會散)。

面放上腰果,待放涼後,用利刀切件。

可隨意切成自己喜歡的大細。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen