2017年1月15日 星期日

阿婆年糕『竹葉年糕』

一直好想整呢款年糕,但本身未見過,亦未食過,只係聽阿媽講過。媽咪曾經同我講,呢款有葉包住蒸嘅年糕好好味(可能係佢兒時味道),所以我就幫個糕改左呢個名~『阿婆年糕』。雖然只係第一次,但賣相都算吾錯喎!

因為未見過實物,所以吾知用糭葉啱吾啱。我都有考慮過,究竟用蕉葉好?定係糭葉好?最後,我揀左糭葉(因買到),嘻嘻,駁一駁啦!鬼叫我心口有個勇字咩,(遲D再試蕉葉)。

今次除左加糭葉外,仲轉左用椰糖,椰糖味道比較香濃,還帶少少焦香味,而蔗片糖就缺少了一種獨特的味道,而且還少了一種香氣。

但如果鍾意清淡嘅,都可以繼續用片糖,蔗片糖或其他糖,因為自家製就係可以隨個人喜好而轉變,並無限制嘅。







材料:(6")
糯米粉 260g
澄麵  40g
椰糖  220g
椰汁  220g
熱水  140g
糭葉  3片

做法:
  1. 椰糖加熱水煮溶,放涼備用。
  2. 糭葉洗乾淨,烚10分鐘,抹乾,修剪頭尾,光滑一面向上,掃少許油,然後鋪入模。
  3. 糯米粉,澄麵及椰漿混合,逐少倒入糖水,用手搓或廚師機攪拌至幼滑粉糰。
  4. 成糰後,再逐少加入糖水,攪拌成粉漿。
  5. 將粉漿過濾2-3次,然後倒入模(葉面),大火隔水蒸60分鐘至熟(用竹纖測試)。

貼士:
可在模面放一對筷子(左右兩邊),然後再放上錫紙蓋住(不要密封)。作用是阻隔倒汗水,亦可避免蒸氣從面打入造成凹陷。











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen