2016年6月17日 星期五

廣式棋子餅/月餅皮

早一個月前,我同大家曾經分享過【古法糖漿】做法,吾知大家仲有冇印象呢?

時間過得好快,眨吓眼又一個月啦!終於可以揭曉啦!其實我想整乜?之吾係「豬籠餅」囉!不過我冇豬模,所以用左月餅模頂檔。

想當年,月餅都算係一種奢侈應節食品,而且仲吾係家家戶戶都能食得起。如果大家有睇過「歲月神偷」的話,都應該會明白(我簡直有身同感受嘅感覺!哈哈。)。年代吾同,依家應該都好少人會認識佢「豬籠餅」。

話說「豬籠餅」由來係由於當年造餅師傅會在焗月餅前先試爐溫,用來測試月餅的餅皮能否鬆軟適中。於是就會先將冇包餡的麵團來做測試,而這種實驗品正是「豬籠餅」啦!然後將「豬籠餅」放入小竹籠(扮豬籠)內,會隨月餅附送(贈品)。

雖然外貌丑左d,但味道。。。就係佢啦!兒時嘅味道呀!


材料:(12個25g模)

餅皮:
低筋粉 140g
糖漿(糖漿做法) 90g
花生油 30g
鹼水 1/2茶匙
蛋黃(掃餅面用,打散後過篩一次) 1隻
高粉(手粉)適量

做法:
  1. 將油,糖漿及鹼水攪勻(約攪3-4分鐘)至完全混和。
  2. 篩入低筋粉拌勻,搓成麵團,用保鮮紙將麵團蓋好,靜止4小時。
  3. 將麵團再搓幾下至光滑後平均分割等份。
  4. 將餅模內灑上手粉,然後搖勻,再將多餘手粉掃走。
  5. 將麵團滾圓撲上手粉,再將多餘手粉掃走,然後放入模內,將模放已鋪牛油紙焗盤上,用力將手把向下按壓一下,停留3秒後鬆開,然後小心脫模(模要垂直勿傾斜)。
  6. 焗爐預熱170度,在餅表面噴上水,然後放入爐焗6-8分鐘至淺金黃色。
  7. 取出,在餅面掃上蛋漿(2次),放回焗爐,轉160度再焗6-8分鐘至淺啡色。
  8. 取出,再在餅面掃蛋漿(2次),放回焗爐,轉150度再焗5分鐘至深啡色即可。
  9. 出爐待冷卻後,存保鮮盒待回油兩三天即可食用。

將油,糖漿及鹼水攪勻(約攪3-4分鐘)至完全混和。



篩入低筋粉拌勻,搓成麵團,用保鮮紙將麵團蓋好,靜止4小時。



將麵團再搓幾下至光滑後平均分割等份。





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen