2017年1月21日 星期六

古法紅糖年糕

相信呢個應該係本年度最後一場年糕show,因為嚟緊嘅假期無多,都係時候輪到蘿蔔糕同芋頭糕出場啦!

今次轉用左天然古法紅糖,顏色明顯比用其他糖深色好多(亦可能冇椰漿關係)。其實今次除左轉用紅糖外,最特別係用左麵包機幫拖呀!哈哈。

首先,第一步將糯米粉放入包筒,然後逐少加入暖糖水,慢慢搓成團,做到幼滑麵團,第二步就係將麵團再加暖糖水開成粉漿。今次全程都係靠晒麵包機,一手一腳全包宴,無需要我出「手」。

雖然製作過程同時間比手搓耐,但其實又好似好方便。講真,麵包機搓有咩好?好咪好在粉漿好幼滑,又冇粒粒囉,重點係吾洗攪到手殘呀!而缺點就係每次份量吾可以多,一來裝吾晒,二來傷機嗎(負荷太重)!對於今次嘅表演/表現,算係我今年最滿意嘅年糕,因為有我最愛的卡通人物同場加影囉!

*22/1補充:
雪左一晚後脫模(冇掃油,冇技巧),你睇,米奇同吉蒂嚟啦!嘩!好。。好。。好。。好靚呀!真係忍吾住要講多幾個好呀!仲係超級無敵「帥、靚、正」啊!Super Q!

我最愛嘅Mickey同Kitty,你地靚成咁,我又點捨得食左你地呀!嘻嘻。









材料:
古法紅糖 400g
糯米粉  600g
熱水   300g
凍水   300g

做法:
  1. 紅糖加熱水煮溶(不需煮滾),熄火後加入凍水拌勻成暖糖水。
  2. 糯米粉加暖糖水用手或廚師機搓成團,然後再逐少加入暖糖水開成粉漿。
  3. 粉漿過濾2-3次,然後倒入模至9成滿,大火隔水蒸1小時至熟。

貼士:年糕最好雪一晚才脫模

天然古法紅糖

古法紅糖樣貌比較粗糙(似沙粒同碎石)

古法紅糖加熱水煮溶(不需煮滾),熄火後加入凍水拌勻成暖糖水。

糯米粉放入包筒,然後加適量暖糖水,搓成麵團。

搓成麵團

再逐少加入暖糖水,開成粉漿。

將粉漿過濾2-3次(可更幼滑)

倒入模(卡通模可倒到邊位)


大火隔水蒸45分鐘時至熟,出爐後放涼一晚,然後放雪櫃儲存。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen