2018年9月9日 星期日

焦糖金粟紫薯月餅(2018新口味)- 廣式餅皮

舊年第一次自家製轉化糖漿,真係一試難忘,因為市面上買到嘅,絕對無法媲美。所以如果冇一手準備(自製糖漿),我絕對,絕對,絕對(講3次,因為好肯定)吾會整廣式月餅。

一個月前,我已準備轉化糖漿啦!因為諗住今年試做廣式月餅。餡料方面,我當然要自家製啦!不過做咩味道好呢?蓮蓉?咪搞,我怕怕啦(會手殘)!紅豆?芋泥?。。。。。

最後,我終於揀左紫薯。不過,我又點會咁簡單呢!今次我又試左新配搭「紫薯拼焦糖栗子」,係咪聽個名都已經覺得好味呢(我女係)?哈哈。

*食後感:阿仔即晚已食左一個(我瞓前發現少一個),因佢吾知要等回油,哈哈。於是我問佢評語,佢答:餅皮吾硬喎,個皮有老嘅味道!栗子質感與紫薯不夾(因原粒),應該切碎會夾d。結論:如果吾好食,佢應該即時出聲,吾會等我發現問佢至comment。






待三日回油後,食得啦!

材料:(12 x 50g)

<焦糖栗子>
栗子    8粒
砂糖    20g

  1. 栗子去殼去衣,烚淋備用。
  2. 將砂糖放入小鍋,中火煮溶(不可攪拌),轉細火煮金黃色焦糖漿(不可攪拌),倒入栗子拌勻,要每粒栗子黏滿焦糖漿即可。
  3. 放入保鮮盒,待冷卻後放入雪櫃雪1小時以上。


<紫薯餡>
做法按此        420g

紫薯分割30g/粒,滾圓。

紫薯用指頭按入凹洞,放入半粒栗子(5g)。

包好,收口向下。

貼上保鮮紙,放雪櫃雪一小時以上。

<餅皮>
低筋粉   105g
轉化糖漿  60g(做法按此
花生油   20g
鹼水    1/3茶匙

其他:
蛋黃    1個
高粉    適量
糖水    砂糖10g + 熱水10g

做法:
  1. 將油、糖漿及鹼水放入盤攪勻,直至完全混合(約3分鐘)。
  2. 加入已篩低筋粉,拌勻成糰,用保鮮紙蓋上,靜止4小時。 
  3. 將麵糰搓光滑,然後分割12粒(15g),滾圓備用。
  4. 將餅皮隔著保鮮紙按平,再用棍碌薄,包入餡,收口向下。
  5. 將餅皮表面及餅模內掃上手粉(多餘掃走/凳出)
  6. 將月餅放入模(收口向外),檯面灑上少許手粉,放上餅模,然後垂直按壓。
  7. 餅模放上已鋪牛油紙焗盤上,然後脫模,將整盤月餅放入雪櫃雪半小時以上。
  8. 取出,在餅面噴少許水,然後放入已預熱180度焗爐,焗6分鐘
  9. 取出,掃上蛋液(只掃凸起部份),放回焗爐160度6分鐘至淺啡色。
  10. 取出,再掃一次蛋液(只掃凸起部份),放回焗爐150度6-8分鐘至深啡色。
  11. 出爐後即掃上薄薄糖水(餅面),待完全放涼後,存入保鮮盒置陰涼處,待3日回油後才可享用。

糖漿、花生油、鹼水

完全混合

加入已篩低筋粉,搓成糰。

用保鮮紙蓋好,靜止4小時。

餅皮分割13g/粒

隔著保鮮紙按平,再用棍碌薄。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen