2020年1月16日 星期四

米制『傳統古法年糕』- 2020

一如既往,指定動作.....「年糕」,一款冇得輸嘅{古法年糕]。

年糕、年高、年年高,年糕對中國人嚟講,係象徵意頭,所以拜神一定要有年糕,如果擺到發毛就更好,象徵發、發、發,發財大吉呀!

年糕是我家大老爺至愛,所以每年我都會為左滿足佢個胃,而諗諗新意思,發掘更多新口味,但.....原來.....始終.....傳統先至係佢杯茶。

而我家的小王子與小公主,就對年糕完全冇特別興趣,可能少年太年輕吧!未知「老」的味道就是寶。所以大家明白點解我要做咁多款糕啦!一人做一款,是最基本常識吧!哈哈。哈哈。

其實每個人都會有屬於自己的味道,可能這就是回憶(味道/感覺)。所以食物吾一定要花巧,亦吾須要複雜,最重要係對的食物遇上對的人。所以希望我煮的食物,就是家人的回憶(味道/感覺)。正如我網誌的標題{媽媽的味道,幸福的感覺}。

第二輪年糕`





第三輪年糕`




第一輪年糕`






*計算材料比例,可參閱舊文 (按此進入)

材料:(4 x 200ml盒)
糯米粉   345g
粘米粉   35g
大糖    200g
增城蔗片糖 85g
水     380g
生油    1茶匙

做法:
  1. 大糖、蔗片糖加水中細火煮溶,稍放暖(不燙手)。
  2. 糯米粉、粘米粉混合,逐少加入糖水(不燙手),用手搓成光滑麵糰(或廚師機)。
  3. 再逐少加入糖水及生油,開回粉漿,然後過濾兩至三次至幼滑。
  4. 倒入糕模至8成滿,大火隔水蒸1小時或至熟。
  5. 出爐後,在糕面放上紅棗裝飾,待放涼一晚後,可放入雪櫃保存。

大糖

增城蔗片糖
介紹: https://www.facebook.com/eatandtravel/videos/1063039267074765/



認住呢個缸


70%大糖 + 30%蔗片糖

糯米粉 + 粘米粉

繼續試蒸,為防倒汗水,所以上層加個架,架上再放塊布(跟水波做法)。
感覺4S蒸氣比水波強,蒸糕時糕會脹起,出爐後會變回平面。




4S蒸時爐腔蒸氣比水波少,只見爐門有滴水。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen