2019年1月5日 星期六

士多啤梨芝士撻

今日係我結婚31週年「羊皮婚」紀念日,我當然會做d嘢啦!就係負責訂位食飯。

其實近幾年,我都有做蛋糕慶祝,今年也不例外。為左準備呢個蛋糕,一個月前我已買定模具,夠晒誠意掛。咁都未夠,尋日我仲請埋大假嚟準備呢!

講真,好彩前日可以買到士多啤梨,否則就做吾到呢款蛋糕啦!

正所謂慢工出細貨,即係會慢慢做啦!首先分兩階段,第一步,早兩日(前晚)預先醃製定士多啤梨,第二步(尋日朝早),就煮果醬,然後到中午,就他他調調,輕輕鬆鬆咁做埋餘下步驟。所以今日乜都吾洗做,除左un un腳等食外,仲可以周街走添!爽呀!





撻皮:(18x3 cm 撻模)
低筋粉     100g
梳打粉     1/16茶匙
無鹽牛油(凍) 50g
糖霜      35g
蛋液      15g
鹽       少撮
  1. 梳打粉及低筋粉過篩,加鹽、糖、牛油搓成沙粒狀,再加入蛋液搓勻成麵糰。
  2. 將麵糰搌平/薄(如餅皮太軟,可先雪10分鐘),小心放入撻模內,將餅皮按貼模具,然後用小叉在撻底平均刺上小孔,放入冰箱冷藏30分鐘。
  3. 取出放入已預熱180度焗爐,焗20-25分鐘。
  4. 出焗後稍放涼,然後脫模。

因手指痛,所以搵部機幫手。

攪幾下就打成沙粒狀啦!

然後加蛋

再用手搓成麵糰

餅皮搌薄放入模,然後按貼模具。

用小叉在撻底平均刺上小孔

180度焗20-25分鐘

脫模放涼

撻模3cm高,出爐會降低少少。

芝士餡:
Mascarpone cheese 200g    
糖粉               20g
檸檬皮茸             1個
  1. 芝士室溫放軟,加糖打至幼滑,再加入檸檬皮茸打勻。



果醬餡:
士多啤梨果醬 適量

裝飾:
士多啤梨
防潮糖霜

組合:
  1. 將半份芝士糊倒入撻皮上,掃平,然後倒入適量士多啤梨果醬,掃平,再倒入餘下芝士糊,掃平。
  2. 餅面放上士多啤梨,再灑上糖霜即成。





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen