2017年2月6日 星期一

朱古力梳乎厘

今日為粉絲示範「朱古力味梳乎厘」,不過今次冇上次升得咁靚,因為我冇用匙柄圍杯邊鎅一圈,所以效果大家睇得出。。。好明顯啦!真係冇成個面升起架。

不過都只係外觀上吾同啫,對味道完全冇影響嘅。如果大家想再整得靚d,高級d,除左圍杯邊記住鎅一圈外,仲有就係出爐後,響梳乎厘面灑上防潮糖霜,咁賣相同效果就可即時升級啦!

其實材料同做法與橙酒梳乎厘冇乜分別,只係將可可粉代替橙酒,轉變口味啫。不過講到味道。。。我始終都係覺得基本嘅。。。橙酒梳乎厘最好味。



之前買落嘅甜品杯,終於可以出場啦!大家覺得靚吾靚呢?我鍾意佢帶點中國風,再配上西式甜品,可以說是絕配呀!哈哈!

*千奇咪問我邊度買,都係淘寶咋,自己去search啦!已冇link呀(買左好耐)!


第一部份:(16杯)

麵糊材料:
蛋   1隻
蛋黃  1隻
砂糖  50g
低筋粉 20g
牛奶  330g

做法:
  1. 蛋,蛋黃加糖打勻,篩入低筋粉拌勻。
  2. 牛奶用小鍋煮熱(微滾),倒入(1)內拌勻。
  3. 然後再倒回小鍋煮滾(邊煮邊攪,小心煮燶或起粒),煮至杰身糊狀。
  4. 倒入密實盒,糊面緊貼一張保鮮紙,放涼後放入雪櫃備用。


第二部份:(4杯)

  1. 預備4隻焗杯,杯内掃上薄薄牛油溶液,再灑上糖浪勻全杯(冇糖位置會升吾起,要補執漏),多餘凳出。


第三部份:(4杯)

材料:
麵糊   2湯匙
蛋黃   1個
可可粉  5-8g
牛奶/水 10g
蛋白   2只
砂糖   15g

做法:
  1. 蛋黃,麵糊,可可粉及牛奶/水拌勻。
  2. 蛋白加糖打至硬泡性,然後分兩次拌入(1)内拌勻,倒入焗杯,掃平。
  3. 用茶匙柄插入杯邊(約3mm深),然後貼住杯邊鎅一圈(有助升起)。
  4. 放入已預熱170°C焗爐,焗約12分鐘。
  5. 出爐要盡快享用

貼士:
  1. 麵糊每次取出所須份量後,都要將保鮮紙緊貼麵糊表面,這就不會變乾/硬,保存得好可保存兩星期。
  2. 焗杯大細不同,要自行加減份量倍數。




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen