2018年5月6日 星期日

芝士蛋糕(凍餅)

早幾個月,媽媽嚟我度食飯,嚟之前佢同家姐去超市shopping,點知買錯盒忌廉芝士(想買芝士醬),佢地又吾會做甜品/蛋糕,所以就留低比我。擺左咁耐(6月到期),今日終於有機會用左佢啦!忌廉芝士對我嚟講,我只會做蛋糕,所以今次都吾例外,都係做芝士蛋糕咋!哈哈。

咁啱尋日買左兩盒士多啤梨,可以用一盒嚟做蛋糕,另一盒就留比阿仔同阿女,咁就吾會比佢地炸型啦(佢地次次都吾比我做甜品,話嘥左喎,無奈。)!

今日呢個係原味芝士蛋糕,芝士味吾重,比較清新。以往我會在蛋糕面做咖啡雲石,但今次就轉做生果,效果更清新呢!





材料:(8")
海綿蛋糕 2片(海綿蛋糕做法

餅底:
消化餅  125g(打碎)
無鹽牛油 40g(座溶)

芝士糊:
忌廉芝士 300g(室溫)
砂糖   60g
牛奶   50g
魚膠片  10g(冰水浸軟)
淡忌廉  200g(打至7成企)

做法:
  1. 餅碎加牛油拌勻,倒入蛋糕模內壓平,然後放入冰箱冷藏備用。
  2. 淡忌廉打至7成發泡,存入雪櫃備用。
  3. 魚膠片加冰水浸軟,存入雪櫃備用。
  4. 將魚膠片揸乾水,加少許打起忌廉,隔熱水座溶備用。
  5. 芝士加糖打勻,然後加奶打至滑身。
  6. 然後加入魚膠液拌勻,再加入打起忌廉拌勻。
  7. 將1/3芝士糊倒入消化餅面,然後放上一片蛋糕,再倒入1/3芝士糊,再放上一片蛋糕,倒入餘下芝士糊,掃平,存入雪櫃雪兩小時以上。
  8. 脫模後鋪上士多啤梨,然後灑上防潮糖霜裝飾即可。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen