2017年8月10日 星期四

三果特飲(火龍果/奇異果/蘋果)

今日收到一份大禮,而且仲份量十足添,吾講得笑呀!哈哈。

佢係乜?之吾係『Philips創新微壓榨~慢磨榨汁雪葩機』囉!

講真,榨汁機對我嚟講,真係好陌生,我地從來冇做過朋友。今次係我人生中第一部「榨汁機」。因為我覺得榨汁機只得榨汁function,而且又大部又阻地方,用完後仲要洗餐死,所以。。。當然咪搞我啦!嘻嘻。

不過今次呢部就吾同啦!因為佢係一部一機兩用嘅榨汁機。除左榨汁外,仲可以做埋雪葩添。而且機身細少,容易收藏,吾會阻地方。配件清潔簡單,只要用清水沖洗,吾洗一分鐘就搞掂。最重要,佢係慢磨榨汁機呀!非一般榨汁機。慢磨有咩好?想知就睇吓介紹單張啦!

大家平時會飲/榨咩種類果汁?我個人就鍾意飲混合口味,雙拼,三拼,什至雜拼。只要D水果夠甜我就鍾意,淨係吾like D酸同冇乜味嘅水果。今次為左試驗新機效果,我就揀選三款比較多水份嘅水果,包括我吾鍾意嘅火龍果(冇乜味)同奇異果(酸味味),仲有我鍾意嘅Gala蘋果(清甜吾會澀)。聽落係咪覺得三款水果9吾搭8呢?如果呢三種水果mix起來,又會產生咩化學作用呢?哈哈。

當我榨緊第一杯,阿女已急不及待想試飲(做白老鼠)。佢飲完一啖,就馬上話好甜。。。好甜。。。真係好甜呀!但我當然吾相信啦!因佢連火龍果都話甜,奇異果又吾怕酸。點知我一試,咦!點解。。。點解。。。點解真係會咁甜架。太神奇啦!超乎想像,真係好正呀!甜到好似飲緊濃縮果汁咁呀!真係非一般果汁呀!

榨出嘅果汁,不會似普通榨汁機,放一陣會分成兩層(汁沉底,泡沫浮面),而且仲吾會變色(氧化)。

比一般果汁濃杰,高纖(飲到好多纖維)。

材料:(2杯)
火龍果     1個
奇異果     1個
紐西蘭Gala蘋果 2個(大)

做法:
  1. 火龍果及奇異果去皮,切件(3cm x 3cm)。
  2. 蘋果洗乾淨,去芯,切件(3cm x 3cm)。





榨出的果汁又濃又杰

隔出的果渣,就汁都冇滴。

配件清潔非常簡單,只須用清水沖洗就得啦!

用完就搵位攝,哈哈!

由阿女客串示範榨汁
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen