2018年12月31日 星期一

黑糖粿麥麵包

兩年前曾經用呢款包參加過 Panasonic 麵包比賽,雖然攞吾到冠、亞或季軍,但就能入到最後8強。不過,最大喜悅係得到蘇玉華嘅讚賞,仲有實戰嘅經驗。講真,咁大個女都係第一次參加食譜比賽咋,真係超級難忘呀!

前一排同阿女去Outback歎下午茶,不過我地冇點到佢地嘅signature(黑糖包),因食tea set要加錢囉。

大家可能會問,自己整嘅同Outback食嘅係咪一樣味道呢?如果我答一樣,就呃緊你啦!不過,自己整其實都有七成相似,其實都算吾錯啦!

今次材料同以往有少少吾同,就係轉左麥芽精。以往一直用黑麥芽精粉末,而今次嘅係液體。食落兩者味道的確有分別,我覺得液體做出嚟像真度更高,有八/九成相似呀!吾信?!大家不防可以試吓。





材料:
高筋粉   215g
黑粿麥麵粉 35g(Dark Rye Flour)     
黑糖    25g
黑糖漿   35g(Molasses Syrup)
天然麥芽精 5g
極黑可可粉 2g
無糖可可粉 3g
鹽     3g
水     140g
無鹽牛油  20g
快速酵母  3g

包面:
粟米粉/高筋粉  適量

做法:
  1. 將全部材料(酵母除外)放入包桶,酵母放入酵母格,然後按麵包麵糰模式製作麵糰。
  2. 完成麵糰後,取出排氣,分割,滾圓,醒麵15分鐘,然後造型,放上已鋪牛油紙焗盤,發酵45分鐘(兩倍大)。
  3. 預熱焗爐180度,在麵包面灑上粟米粉/高筋粉,然後放入焗爐,焗15分鐘。

我鍾意用呢款日本Molasses,比 "玉兔" 好食,但就貴少少。

呢款 "玉兔" 有點難聞,而且帶有點酸味。

今次用左呢隻天然麥芽精(液體),貴過黑麥芽精(粉狀)3倍呀!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen