2018年7月25日 星期三

冰糖陳皮檸檬膏

我又嚟燉檸檬啦!上次燉嘅又飲晒啦!不過其實今次仲有令一個目的,就係燉嚟送禮呀!因為我細妹想飲,而佢又會嚟緊個星期日(29/7)返香港(趁D女放暑假),所以我要準備定啦!話說細妹舊年已講定,今年會返香港,仲話到時要試我嘅燉檸檬,所以一早我已買定真空玻璃樽同包裝,今日終於可以用到啦!雖然只係做比屋企人,但我都要做得好好睇睇,吾好失禮。

今次燉法同以往有少少吾同,我在燉到10個鐘時,用攪拌棒(直接放入燉盅)將全部材料打爛,然後再繼續燉多3個鐘,之後工序就同以往一樣,如入樽,倒轉,放涼等。

而製成品經雪過後(自己食果d),可以見到同平時嘅好大分別,係杰身好多,好似醬/膏咁樣。顏色方面,會比較實,不通透。而味道亦有分別,比以前較濃厚。最重要,係啱阿妹飲,因佢吾愛食渣,依家可以連渣都飲埋,咁就吾怕蹝嘢啦!











另外,仲有兩樽迷你版,係送比朋友㗎。





材料:(6x250m 玻璃瓶)
老陳皮    40g
新奇士檸檬  1000g(10個){去兩端/白芯/核後}
碎冰糖    1300kg

其他:
食用梳打粉  2茶匙
清水     適量
粗鹽     適量
已消毒玻璃瓶 6 x 250ml

做法:
  1. 清水加梳打粉拌溶,放入檸檬浸泡30分鐘(水要蓋過檸檬)。
  2. 檸檬清洗乾淨,用粗鹽抹擦吓表面,再用清水過清。
  3. 用廚紙抹乾檸檬水份,放上烤架風乾一晚(面蓋上廚紙)。
  4. 陳皮浸軟,用刀仔刮乾淨果囊,然後清洗乾淨,用廚紙抹乾水份,放烤架風乾一晚(面蓋上廚紙)。
  5. 第二日,將檸檬兩端切走,然後切開一半,取走中間白芯。
  6. 將檸檬切片/粒及去核,陳皮切絲/碎。
  7. 將檸檬,陳皮,冰糖順次序放入燉盅內,然後隔水燉12-13小時(中途可拌勻一兩次)。*我中途用攪拌棒將材料打爛*
  8. 完成後趁熱注入已消毒玻璃瓶內,蓋好立即將瓶反轉(製造真空狀態), 當整瓶完全冷卻後,可反正及儲存陰涼位置(乾爽陰涼)。
請按>詳細步驟



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen