2018年8月2日 星期四

轉代糖漿2018

端午過後,又輪到中秋嘅來臨啦(睇廣告都知)!潮流興食奶黃月餅,睇電視都知,排長龍炒黃牛。吾想排餐死,又吾想買貴餅食,唯有自己做啦!自己食自己做嗎!雖然係要花點時間同心機,但起碼知道食左乜落肚,而且仲無添加好好味添,辛苦都值得啦!

至於傳統廣式月餅,已逐漸被人遺忘。不過傳統嘢始終有佢存在價值,因好多人都好似我咁 "念舊",希望從懷舊食物裡尋回兒時回億。記得細個果時,月餅係好貴,吾係人人食得起,所以當年大部份人都會揀供月餅會(我媽媽是其中一個),不過供完吾代表自己有得食,因為要送禮呀(當年好著重體面)。依家年代吾同,月餅已是人人都食到,可能仲多到食吾晒,送入大口仔添(丟)。

雖然我對月餅興趣不大,但就對做月餅興趣很大啦!哈哈。我喜歡做比家人同朋友食,見到別人食完個個讚,真係好開心,好滿足。

記得第一次做轉化糖漿,已是兩年前的事,之後已冇再買現成糖漿啦!自家製糖漿真係好味好多架,除左用嚟做廣式月餅皮外,仲可以代替蜜糖,除左可以做各式中西甜點,如蛋糕,曲奇,酥點。也可以用嚟煮餸,如雞翼,叉燒等。

轉化糖漿做法按此

*今次改用了檸檬汁(先過濾),待糖水滾後加入。





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen