2018年8月26日 星期日

紫薯紅豆糯米糍(又稱麻糬/大福)

之前細妹返香港,話好想食糯米糍,所以我就為佢泡製做左紅豆糯米糍啦!由內至外全人手制造,冇用現成餡料架。我總共做左11粒,其中7粒就比左細妹拎返酒店慢慢食,有2粒係我同姐姐試味,另外2粒就比細佬食晒。

由於上次數量太少,所以連老公仔女都冇得食。哈哈。可能細妹真係好耐冇食,又或者實在太好食or太鍾意食,佢竟然食飽飯仲可以一口氣連食3粒。最後佢分左3日食,但竟然仲可以保持軟熟呀!

見屋企淨左d紅豆餡,又有紫薯粉,不如就加埋嚟做糯米糍啦!吾洗次次白色咁單調。紫薯皮配紅豆餡,應該都幾夾,幾好味。今日整左9粒,大家吾洗詐型啦!人人有份。

不過,我都未開始包,就比阿女發現左,仲要吹我快d包,食完仲要我包多,話要外賣囉,唉!咁又被刧走兩粒啦!哈哈。






材料:(9粒)
糯米粉    90g
紫薯粉    7g
糖粉     25g
水      90g
菜油     10g
紅豆餡按此  180g

其他:
糕粉     適量
紙托     9個

做法:
  1. 全部粉放入大盤內,加水開勻,再加油拌勻(芝麻糊狀)。
  2. 倒入傳熱快淺碟內,大火隔水蒸20-25分鐘或至熟透,中途不要開蓋。
  3. 當蒸緊時,可處理紅豆餡,平均分割每粒20g,然後滾圓,放冰箱備用。
  4. 蒸好麵糰後,取出,用麵包刮刀將麵糰取出,放上保鮮紙,包好放涼。
  5. 戴上無粉膠手套(處理食物用款式),將麵糰分割等份,然後隔著保鮮紙按平。
  6. 放上一粒紅豆餡包好,然後滾上糕粉,放入紙托。
  7. 可用保鮮盒儲存置室溫(陰涼位置),盡快食用。
貼士:
  • 不同牌子糯米粉吸水力不同,要自行加/減水,粉漿開成芝麻糊狀就啱。
  • 可用椰奶取代半份水,但開勻後會比較杰身,要逐少加水,調節合適流質。
  • 糯米糍不可雪,因會變硬不好吃。
  • 出爐後,可用木棍揼十幾下(好似做日本年糕咁),令糯米糍更軟糯。
  • 麵糰必須用保鮮紙蓋好,避免風乾。
  • 膠手套可以藥房或超市買到,不是BBQ果種,因太鬆,不好穿戴。

粉漿倒入碟/盤,大火隔水蒸熟。

紅豆餡分割滾圓,然後放冰箱備用。

用保鮮紙包好麵糰放涼

放涼後,平均分割等份(必須用保鮮紙蓋好)。

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

留言請往我的粉絲專頁:https://www.facebook.com/micky.kitchen